15χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Στο νοσοκομείο κατέληξε ένα ανήλικο κορίτσι χτες το βράδυ στο Ηράκλειο, που διασκέδαζε στο κέντρο του Ηρακλείου.

Σϋμφωνα με πληροφορίες από το cretalive.gr, η 15χρονη κοπέλα, φέρεται να κατανάλωσε υπερβολική ποσότητα αλκοόλ.

Η 15χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες η κατάσταση της υγείας της δεν εμπνέει ανησυχία, ενώ η αστυνομία συνέλαβε τον υπεύθυνο του καταστήματος.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *