Φωτογραφία: Το δημαρχείο Ελληνικού «σκεπάστηκε» με μια πελώρια ελληνική σημαία

lamianow
lamianow
Απόlamianow

«Ο Δήμος μας τιμάει το ΌΧΙ του Ελληνικού Λαού ως πόλη προσφύγων και ξεριζωμένων Ελλήνων, ως πόλη που φέρει την ιστορία χιλιάδων ετών στην ονομασία της», δήλωσε ο δήμαρχος, ευχόμενος «χρόνια πολλά» για την αυριανή επέτειο

Ως ελάχιστη ένδειξη τιμής στη μνήμη όσων έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα, με εντολή του Δημάρχου Ελληνικού – Αργυρούπολης, Γιάννη Κωνσταντάτου η πρόσοψη του Δημαρχείου καλύφθηκε με την Γαλανόλευκη.

«Ο Δήμος μας τιμάει το ΌΧΙ του Ελληνικού Λαού ως πόλη προσφύγων και ξεριζωμένων Ελλήνων, ως πόλη που φέρει την ιστορία χιλιάδων ετών στην ονομασία της», δήλωσε ο δήμαρχος, ευχόμενος «χρόνια πολλά» για την αυριανή επέτειο.

elliniki%20simaiaπηγη-protothema.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *