Ο Αδωνις πόζαρε και γέλασε με το μνημείο πεσόντων της ΕΡΤ -«Γράφει μια μούφα του Σώρρα» [εικόνες]

LamiaNow News

Ο Αδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή εμφάνισή του στην κρατική τηλεόραση, πήγε και είδε από κοντά το «μνημείο πεσόντων της ΕΡΤ», το οποίο χαρακτήρισε «το πιο γελοίο μνημείο», αφού στην ΕΡΤ δεν υπήρξαν, φυσικά, ποτέ πεσόντες.

Δείτε το σχόλιο του αντιπροέδρου της ΝΔ και τις φωτογραφίες που ανήρτησε:

adonisa 1

adonis1 39

adonis2 14

Πηγή:iefimerida.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *