Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Λαμίας: Μας τιμωρούν; Ανακαλέστε την απόφαση…

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Eπιστολή διαμαρτυρίας εξέδωσαν οι εκπαιδευόμενοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Λαμίας μετά την απόφαση μεταφοράς του σχολείου τους σε άλλο κτήριο από αυτό που πραγματοποιούνται αυτή την στιγμή τα μαθήματα τους.

Όπως τονίζουν οι εγκαταστάσεις που φοιτούν σήμερα καλύπτουν τις ανάγκες επαρκούς φοίτησης και τις ανάγκες για άτομα με κινητικές δυσκολίες ενώ αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτή την στιγμή και ζητούν από τους τοπικούς φορείς, Βουλευτές και την Τοπική Αυτοδιοίκηση να στηρίξουν το δίκαιο αίτημα τους.

Επιστολη ΣΔΕ Επιστολη ΣΔΕ1

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *