Οριστικό: Η Λαμία επιστρέφει στο “κάστρο” της με τον Πανιώνιο-Πήρε το “ΟΚ” το ΔΑΚ!

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Μπορεί να ήταν προγραμματισμένη για την ερχόμενη Δευτέρα ωστόσο μετά την έκτακτη σύγκληση της επιτροπής χθες το απόγευμα, η τελευταία βρέθηκε σήμερα το πρωί στις 10.00 στο ΔΑΚ Λαμίας προκειμένου να επιθεωρήσει εκ νέου τις εργασίες στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Λαμίας και είπε το πολυπόθητο… ΟΚ!

Όπως σας αναφέραμε και σε προηγούμενο ρεπορτάζ η απάντηση αναμενόταν να ήταν θετική και έτσι έγινε!

Επιτέλους ο ΠΑΣ Λαμία επιστρέφει στην φυσική του έδρα, στο κάστρο του, στο “σπίτι” του και οι Λαμιώτες καλούνται να το γεμίσουν στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο στις 2 Οκτωβρίου.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *