Έλλη Κοκκίνου: Απολαμβάνει το πρώτο της καλοκαίρι ως single στο νησί των ανέμων

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Το πρώτο της καλοκαίρι μετά από επτά χρόνια, ως single περνάει η Έλλη Κοκκίνου.  Η τραγουδίστρια που εμφανίζεται σε νυχτερινό κέντρο στο νησί των ανεμών, εκμεταλλεύεται τα πρωινά της για να κάνει τα μπάνια της στη θάλασσα και να χαλαρώσει με την παρέα της.

image

image

Ο φωτογραφικός φακός του govastileto.gr απαθανάτισε την τραγουδίστρια σε παραλία του νησιού να απολαμβάνει τις βουτιές της στα καταγάλανα νερά κλέβοντας τις εντυπώσεις με τις αναλογίες της που φυσικά είναι αποτέλεσμα διατροφής και σκληρής γυμναστικής!

image

image

image

govastileto.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *