Χάνουν τις 100 δόσεις 2 στους 3 οφειλέτες

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Αδυναμία να εξοφλήσουν τις οφειλές τους ακόμα και οι μέχρι προσφάτως συνεπείς φορολογούμενοι λόγω των υπέρογκων αυξήσεων σε φόρους και εισφορές, δείχνουν τα στοιχεία για τα χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία, σύμφωνα με την έκθεση του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ).

Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», η έκθεση αποτυπώνει την αποτυχία των μαζικών ρυθμίσεων οφειλών, όπως αυτές εφαρμόστηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Ενδεικτικό είναι ότι από τους συνολικά 203.724 οφειλέτες που εντάχθηκαν σε κάποια από τις ρυθμίσεις, στο τέλος Ιουνίου μόλις οι 57.217 συνέχιζαν να τις εξυπηρετούν, καταβάλλοντας δόσεις και τρέχουσες εισφορές, ακόμη και αν οι δόσεις ήταν πολύ χαμηλές.

Βάσει των στατιστικών στοιχείων από τους 42.979 οφειλέτες που συνολικά έχασαν την πιο πρόσφατη  και πιο ευνοϊκή ρύθμιση της «νέας αρχής» που έγινε γνωστή ως η ρύθμιση των 100 δόσεων (ν.4321/2015), το 68% είχε δόση από 50 έως 300 ευρώ τον μήνα.

Συνολικά, από τους 77.227 οφειλέτες που εντάχθηκαν με οφειλές 3,2 δισ. ευρώ, απεντάχθηκαν τα 2/3.

Ορισμένοι από αυτούς, και συγκεκριμένα οι 7.152, έχουν επανενταχθεί στην πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων, υπό τον φόβο των ηλεκτρονικών κατασχέσεων και της ενεργοποίησης των υπόλοιπων αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.

Πηγή: newsbeast.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *