Έφη Αχτσιόγλου: Κρασάκι στο Θησείο… να πάνε τα φαρμάκια κάτω! [pics]

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ήταν λίγο μετά τις 20:30 το απόγευμα της Τρίτης όταν η υπουργός Εργασδίας, μαζί με μια φίλη της, μπήκε σε γνωστό μαγαζί στο Θησείο.

Σύμφωνα με το Secret, η υπουργός Εργασίας, ύστερα από μια κουραστική ημέρα, είπε να χαλαρώσει με τη συνοδεία ήρεμης μουσικής και δροσερού κρασιού.

Φωτογραφία: SecretΦωτογραφία: Secret

Η κυρία Αχτσιόγλου συζητούσε με μια φίλη της για άσχετα θέματα από την πολιτική, με τους περισσότερους από τους θαμώνες να μην αντιλαμβάνονται την υπουργική της παρουσία.

Φωτογραφία: SecretΦωτογραφία: Secret
Φωτογραφία: SecretΦωτογραφία: Secret

Ύστερα από λίγη ώρα κι αφού είχαν πάει τα… φαρμάκια του δύσκολου χαρτοφυλακίου της κάτω, η Έφη Αχτισόγλου αποχώρησε, χωρίς τη συνοδεία της φρουράς της.

Πηγή:newsit.gr, Secret

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *