Καρκινοπαθής τελικού σταδίου κατακτά την κορυφή του Έβερεστ

Ένας 47χρονος Βρετανός καρκινοπαθής στο τελικό στάδιο της ασθένειας, στον οποίον οι γιατροί έχουν δώσει λίγους μήνες ζωής, «κατέκτησε» στις 5 Ιουνίου, την κορυφή του ψηλότερου βουνού της Γης, του Έβερεστ. Πιθανότατα είναι ο πρώτος άνθρωπος που, σε αυτό το στάδιο της ασθένειας, καταφέρνει κάτι τέτοιο.

Ο Ίαν Τούτχιλ διαγνώσθηκε με καρκίνο του παχέος εντέρου το καλοκαίρι του 2015. Έπειτα από θεραπεία πίστεψε ότι έγινε καλά, αλλά η νόσος επέστρεψε δριμύτερη και ενημερώθηκε ότι του είχαν απομείνει μόνο λίγοι μήνες ζωής.

Στις 5 Ιουνίου πάτησε στην κορυφή του Έβερεστ. «Αποφάσισα να αποδείξω ότι οτιδήποτε είναι δυνατό» είπε στο BBC.

Ο Τούτχιλ, από το Σέφιλν, προσωπικός γυμναστής στο επάγγελμα, τοποθέτησε στην ψηλότερη κορυφή μια σημαία της ποδοσφαιρικής ομάδας Σέφιλντ Γιουνάϊτεντ.

ianflagg

Αφού βρέθηκε στην κορυφή του Έβερεστ, έστειλε το εξής μήνυμα μέσω Twitter: «Τίποτε να δει κανείς εδώ πάνω, εκτός από κάποιον καρκινοπαθή τύπο με μια σημαία της Σέφιλντ Γιουνάϊτεντ».

Πηγή

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *