Ένταση στις εξέδρες της Ελευσίνας…(εικόνες)

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Ένταση ξέσπασε στο ημίωρο της αναμέτρησης στο Δημοτικό Στάδιο Ελευσίνας ανάμεσα στους φίλους του Πανελευσινιακού και του ΠΑΣ Λαμία. Οι φίλοι των δύο ομάδων αντάλλαξαν ύβρεις, καφέδες, νερά ενώ “έφυγε” ακόμη και ένα κάθισμα. 

22 3

33 1

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *