Σε 4,7 εκατομμύρια ανέρχονται οι χρήστες του Facebook στην Ελλάδα, με τα 3,8 εκατομμύρια εξ αυτών να χρησιμοποιούν το εν λόγω μέσω κοινωνικής δικτύωσης μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Οι καθημερινά ενεργοί χρήστες ανέρχονται σε 3,9 εκατομμύρια με τη συντριπτική πλειονότητα, 3 εκατομμύρια χρήστες, να εισέρχεται στο Facebook μέσω της συσκευής κινητού τηλεφώνου.
Τα στοιχεία αυτά δεν δείχνουν μόνο τη δυναμική του μέσου αυτό καθαυτό, αλλά και την προοπτική που δημιουργεί για την προώθηση των επιχειρήσεων, κυρίως των μικρομεσαίων. Ακριβώς αυτό ήταν το αντικείμενο της εκδήλωσης με τίτλο «Boost your Business» που διοργανώθηκε από τη Facebook και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.
Στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη, όπου πραγματοποιήθηκε χθες η εκδήλωση, ο κ. Στέφανος Λουκάκος, επικεφαλής της ομάδας της Facebook για τη διασύνδεση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με το εν λόγω μέσο στις περιοχές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, ανέπτυξε τους τρεις άξονες στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσουν σήμερα οι επιχειρήσεις προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καταναλωτών για άμεση επικοινωνία και εικόνα. Ο πρώτος άξονας είναι η παρουσία της επιχείρησης στο κινητό τηλέφωνο, μιας και πρόκειται για τη συσκευή που υπολογίζεται ότι κοιτάζουμε 100-150 φορές την ημέρα. «Μέσα σε μισή ώρα μια επιχείρηση μπορεί να φτιάξει τη δική της σελίδα στο Facebook», ανέφερε ο κ. Λουκάκος. Ο δεύτερος άξονας είναι η αποστολή προσωποποιημένων μηνυμάτων, δηλαδή η επιχείρηση να μην απευθύνεται μαζικά σε όλους τους καταναλωτές, ενώ ο τρίτος άξονας είναι βεβαίως η επιχείρηση να έχει κάτι να πει και βεβαίως να πουλήσει.
Σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Facebook, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο οι σελίδες των επιχειρήσεων στο εν λόγω μέσον ανέρχονται σε 60 εκατομμύρια.