Πώς περνούσαν οι αρχαίοι Έλληνες τα πλοία τους από τον Ισθμό της Κορίνθου;

Ράνια Κάλδου
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε...

Πριν την κατασκευή του Ισθμού τι έκαναν οι Αρχαίοι Έλληνες για να περνούν τα πλοία από τον Σαρωνικό στον Κορινθιακό και αντίστροφα;

Χρησιμοποιούσαν αυτά τα δύο λιμάνια (Το Λέχαιο βρίσκεται στον Κορινθιακό και οι Κεγχρεές στον Σαρωνικό) και έβγαζαν τα πλοία στην ξηρά όπου τα τραβούσαν με μηχανικά μέσα πάνω σε ένα διάδρομο που ονομαζόταν Δίολκος.

Στο λιμάνι του Λεχαίου διακρίνεται ο εσωτερικός λιμένας (είναι αυτή η ξηρή λίμνη που έχει τη μορφή Κύκνου και το “μάτι” του Κύκνου είναι τα ερείπια φάρου/ οχύρωσης) και η Βασιλική του Αγίου Λεωνίδη (5ος αι. μ.Χ), που είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων και καταστράφηκε από σεισμό.

Στο λιμάνι των Κεγχρεών διακρίνονται οι δύο βυθισμένοι τεχνητοί λιμενοβραχίονες με ερείπια κτισμάτων. Στο λιμάνι αυτό κατέπλευσε ο Απόστολος Παύλος όταν επισκέφθηκε την Κόρινθο.

Δείτε το βίντεο :

Share This Article
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε τηλεοπτικές εκπομπές του Attica TV και παλαιότερα του Seven X. Στη δημοσιογραφική της πορεία έχει ασχοληθεί με την πολιτική, κοινωνική και γενική επικαιρότητα, με έμφαση στην έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Σήμερα συνεργάζεται με το Lamianow.gr, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και μεταφέροντας στους αναγνώστες ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη ειδησεογραφική κάλυψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *