“Ο Παπαμιχαήλ έπαιρνε 300.000 δρχ και εγώ 250.000 δρχ για κάθε ταινία” (video)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συνέντευξη σε απογευματινή σατιρική εκπομπή ποικίλης ύλης παραχώρησε ο Κώστας Βουτσάς, ο οποίος αποκάλυψε αρκετά πράγματα από τα “παρασκήνια” του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου. Ένα από αυτό ήταν και η φυγή του από την “Φίνος Φιλμ”, καθώς δεν του άρεσε ο τρόπος που συμπεριφερόταν ο Φιλοποίμην Φίνος στον Κώστα Χατζηχρήστο.

«Ήμουν στο γραφείο του Φίνου και μιλάγαμε για δουλειές, οπότε τον παίρνει ο θυρωρός και του λέει “είναι ο Χατζηχρήστος”, “δεν είμαι εδώ” λέει και το κλείνει. Μετά από λίγο τον ξαναπαίρνει ο θυρωρός και του λέει “είναι στο τηλέφωνο ο κ. Χατζηχρήστος και θέλει να σας μιλήσει” και του απαντάει “δεν είμαι εδώ πες του”. Και μου λέει εμένα ο Φίνος “έχει κάνει τόσες ταινίες, έχει φθαρεί, τι να τον κάνω;”. Και τον έδιωξε. Και λέω εγώ από μέσα μου “εμένα αυτό δεν θα μου το κάνεις ποτέ” και έφυγα από τον Φίνο με την δικαιολογία ότι ο Παπαμιχαήλ έπαιρνε 300.000 δραχμές στην ταινία κι εγώ 250.000. Μου έκανε μήνυση ο Φίνος, πήγαμε στα δικαστήρια… Κι όταν αρρώστησε ο Φίνος, πήγα στο νοσοκομείο και μου λέει η γυναίκα του η Τζέλα “φταις κι εσύ που έγινε έτσι ο Φίνος, που αρρώστησε”. Λογικό ήταν να στεναχωρηθεί ο άνθρωπος, αλλά εγώ ήθελα την καριέρα μου», όπως διαβάσαμε σε άρθρο.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *