Πογιέτ: «Δεν ήθελε να μου κάνει προσφορά η ΑΕΚ»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια ακόμα δημόσια τοποθέτηση για την επεισοδιακή αποχώρησή του από την ΑΕΚ έκανε ο Γκουστάβο Πογιέτ.

Μιλώντας στο «Sport 890» (Μέσο της πατρίδας του) ο Ουρουγουανός εμφανίστηκε δικαιωμένος από τα αποτελέσματα της «Ένωσης» το διάστημα που ήταν στον πάγκο της.

Σημείωσε ωστόσο ότι η ομάδα ουδέποτε έδειξε ότι θέλει να τον κρατήσει, παρόλο που -κατά τους ισχυρισμούς του- ο ίδιος ήθελε να μείνει. Ανέφερε λοιπόν χαρακτηριστικά:

«Ήθελα να δοκιμάσω τις προπονητικές μου μεθόδους στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι δούλεψαν. Η εξήγηση είναι πάρα πολύ απλή. Υπέγραψα για οκτώ μήνες, μέχρι το καλοκαίρι. Ήμασταν τυχεροί να τα πάμε καλά, ειδικά όταν κερδίσαμε το clasico με τον Ολυμπιακό. Νικήσαμε και τον Παναθηναϊκό».

Και αφού τόνισε ότι «δεν μου έγινε ποτέ καμία προσφορά, δεν ήθελαν να μου προσφέρουν τίποτα», κατέληξε: «Εγώ ήθελα να μείνω, οπότε έκανα το πρώτο βήμα όσον αφορά στα ποσά. Ο σύλλογος και ο εκπρόσωπος μου συναντήθηκαν ξανά, αλλά δεν έφτασαν σε συμφωνία».

 

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *