Σβήνει πρόστιμα ανέργων ο ΟΑΣΑ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην διαγραφή των προστίμων που έχουν επιβληθεί σε ανέργους για μη καταβολή κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, για το διάστημα 2 Ιουλίου 2010 έως 2 Ιουλίου 2015, θα προχωρήσει ο ΟΑΣΑ.

Σύμφωνα με έγγραφο του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη προς τον ΟΑΣΑ, την ΟΣΥ και στην ΣΤΑΣΥ, που δημοσιεύθηκε στην «Δι@ύγεια», το πρόστιμο ακυρώνεται ακόμη και αν έχει ξεκινήσει η διαδικασία βεβαίωσης και είσπραξης, σύμφωνα με την διαδικασία του δημοσίου εσόδου.

Οι δικαιούχοι θα προσέρχονται σε ώρες λειτουργίας και σημεία εξυπηρέτησης κοινού του Ομίλου ΟΑΣΑ. Για την απόδειξη της ιδιότητας του ανέργου, απαιτούνται Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας και δελτίο ανεργίας εφόσον αυτό είναι ακόμα σε ισχύ ή σε διαφορετική περίπτωση βεβαίωση ανεργίας του ΟΑΕΔ με την οποία θα αποδεικνύεται η εγγραφή του αιτούντα στα μητρώα του ΟΑΕΔ κατά την ημερομηνία της παράβασης ή την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου.

Προϋπόθεση για την διαγραφή του προστίμου είναι ο παραβάτης να είναι εγγεγραμμένος στον ΟΑΕΔ ως άνεργος κατά την ημερομηνία τέλεσης της παράβασης, είτε κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου που προβλέπει την συγκεκριμένη ρύθμιση, δηλαδή στις 2 Ιουλίου 2015.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *