Έχασε στη Βόχα ο Παναθηναϊκός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την ήττα με 3-2 σετ (15-25, 28-26, 21-25, 25-19, 25-23)γνώρισε ο Παναθηναϊκός μέσα στην έδρα του Παμβοχαϊκού για τον θεσμό του Λιγκ Καπ.

Με νίκη-πρόκριση στη β΄ φάση του League Cup εις βάρος του Παναθηναϊκού ξεκίνησε η νέα περίοδος για τον Παμβοχαϊκό, που επικράτησε των “πρασίνων” με 3-2 (15-25, 28-26, 21-25, 25-19, 25-23) στο κλειστό της Βόχας, ύστερα από παιχνίδι πραγματικό ντέρμπι που διήρκεσε περίπου 2,5 ώρες!

Η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου προηγήθηκε δύο φορές στα σετ, όμως οι γηπεδούχοι δεν παράτησαν το παιχνίδι και στο τέλος πανηγύρισαν μια μεγάλη πρόκριση. Στο τάι μπρέικ οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν 12-9, αλλά ο Παμβοχαϊκός ισοφάρισε σε 13-13. Στη συνέχεια ο Παναθηναϊκός είχε έξι (!) χαμένες για να πάρει τον αγώνα, αλλά τις “πέταξε” μαζί με την πρόκριση.

Onsports

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *