Σίλβα: «Είμαστε χαρούμενοι για τρία πράγματα»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Μάρκο Σίλβα ήταν πολύ χαρούμενος για τη νίκη του Ολυμπιακού στην Τούμπα με 2-0.

Αναλυτικά τα όσα είπε στην κάμερα της Novaμετά το τέλος του αγώνα:

«Το κλειδί του αγώνα ήταν το πρώτο ημίχρονο. Είμαστε πολύ καλή ομάδα. Έχουμε πολύ καλό επίπεδο. Ήμαστε αποφασισμένοι για ένα καλό αποτέλεσμα και το πήραμε. Το δεύτερο ημίχρονο δεν ήταν τόσο καλό. Ο ΠΑΟΚ αντέδρασε σωστά, αλλά το παιχνίδι είχε κριθεί στο πρώτο ημίχρονο».

Για το τι έχει να πει για τους παίκτες του μετά τις έξι νίκες στο πρωτάθλημα και το διπλό στο Λονδίνο: «Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι όχι μόνο με τις νίκες, αλλά από την απόδοσή τους. Είμαστε χαρούμενοι γιατί θέλουμε να κάνουμε και τον κόσμο χαρούμενο. Επίσης οι παίκτες βελτιώνονται συνέχεια κι αυτό είναι πολύ καλό».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *