Γεωργιάδης: Είμαι πάνω από τις 45 υπογραφές

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την πεποίθησή του ότι θα καταφέρει μέχρι το απόγευμα που εκπνέει η προθεσμία να καταθέσει τις 50 υπογραφές που απαιτούνται για να είναι υποψήφιος για την ηγεσία της ΝΔ εξέφρασε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

«Νομίζω ότι σήμερα θα κλείσουμε και θα καταθέσω τις 50 υπογραφές. Είμαι πάνω από τις 45», δήλωσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 και πρόσθεσε: «Φαίνεται ότι τα στελέχη της Πολιτικής Επιτροπής θα μου δώσουν την εμπιστοσύνη τους και θα έχουμε μια πολύ ωραία προεκλογική περίοδο».

Διευκρίνισε ότι δεν ζήτησε υπογραφές από βουλευτές, εκτιμώντας ότι «σε αυτή τη διαδικασία όσο πιο μακριά είναι οι βουλευτές τόσο το καλύτερο υπό την έννοια ότι αφού απευθυνόμαστε στην κοινωνία πρέπει την επομένη αυτής της διαδικασίας να είμαστε πάλι αγαπημένοι στην κοινοβουλευτική ομάδα».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *