Σαββίδης: «Θρύλε, εδώ είναι Βορράς»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πώς και πώς περιμένει το ντέρμπι της 6ης αγωνιστικής του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα ο Γιώργος Σαββίδης και έστειλε το… μήνυμά του.

Ο γιος του μεγαλομετόχου του «Δικέφαλου» διατηρεί λογαριασμό στο Instagram και συχνά πυκνά στέλνει τα… μηνύματά του μέσω του προσωπικού του προφίλ. Στο… τελευταίο, έδειξε ιδιαίτερα… ανυπόμονος για το ντέρμπι της επόμενης Κυριακής (4/10) στην Τούμπα απέναντι στους «ερυθρόλευκους».

Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Σαββίδης, ανέβασε μία φωτογραφία από το Στάδιο της Θεσσαλονίκης στις… φλόγες, από την ατμόσφαιρα που είχαν δημιουργήσει οι οπαδοί των «ασπρόμαυρων» στον ημιτελικό του Κυπέλλου με τους Πειραιώτες, πριν από ενάμιση χρόνο και έγραψε: «Πάντα περιμένουμε τις Κυριακές, αλλά την επόμενη Κυριακή την περιμένω περισσότερο από κάθε άλλη. Θρύλε θυμήσου εδώ είναι Βορράς».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *