ΠΑΟΚ: Με κόσμο κόντρα στον Ολυμπιακό!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Κανονικά το «παρών» στο μεγάλο ντέρμπι της 6ης αγωνιστικής στην Τούμπα θα δώσουν οι οπαδοί του «Δικέφαλου».

Η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ απολογήθηκε ενώπιον της Πειθαρχικής Επιτροπής της Super League για τα όσα έγιναν στο ντέρμπι της Τετάρτης απέναντι στην ΑΕΚ και την τρίλεπτη διακοπή στο πρώτο μέρος και σύμφωνα με πληροφορίες, η ποινή δεν αφορά τον αποκλεισμό της έδρας.

Οι Θεσσαλονικείς τιμωρήθηκαν με 15 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο, κάτι που σημαίνει πως θα έχουν στο πλευρό τους τον… 12ο παίκτη τους στο ντέρμπι της 6ης αγωνιστικής με τον Ολυμπιακό. Ωστόσο, όπως φαίνεται ξεκάθαρα, στο επόμενο αρνητικό περιστατικό που θα δημιουργήσουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, θα δεχθεί σίγουρα ποινή κεκλεισμένων των θυρών, καθώς θα είναι τρεις φορές υπότροπη η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ.

 

http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/502516-PAOK-Me-kosmo-kontra-ston-Olympiako

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *