Μετά από μια επιτυχημένη παρουσία στον προεδρικό θώκο του Ολυμπιακού Λαμίας τα τελευταία χρόνια ο Μάνος Γέμελος αποφάσισε να αποχωρήσει από την προεδρία του συλλόγου. Συν τις άλλοις όπως ανακοίνωσε αποχωρεί και από τα διοικητικά του ΠΑΣ Λαμία.
Δείτε παρακάτω τις ανακοινώσεις.
















Τσίπρας : «Ευπρόσδεκτοι στο νέο κόμμα όσοι παραιτηθούν από τη Βουλή – Στόχος μου να κυβερνήσω»11 σχόλια6












