Μια γυναίκα που φορούσε νυφικό εμφανίστηκε στο κέντρο της Αθήνας, λίγο πριν την έναρξη της στρατιωτικής παρέλασης για την 25η Μαρτίου.
Στις εικόνες του Intimenews και του φωτογράφου, Γιάννη Λιάκου, η γυναίκα απαθανατίστηκε κρατώντας μια λευκή ανθοδέσμη, να ποζάρει χαμογελαστή μπροστά από τα άρματα του και τα οχήματα του στρατού, ενώ πίσω οι ετοιμασίες για την μεγάλη στρατιωτική παρέλαση ήταν πυρετώδεις.


































Μαζί με τα άρματα παρέλασαν και τα βλήματα…..
Άσχετο ! Έχουμε μπερδέψει τα πάντα όμως …
Ότι να ναι…
Καλά δεν την ρώτησε κανείς για ποιο λόγο εμφανίστηκε έτσι;;;;
Γιατί από εύκολα συμπεράσματα έχουμε γεμίσει…
Δεν πήρε τα χάπια της….. πρωί πρωί.!!!!
Μπέρδεψε τη βούρτσα με μπαντανοβουρτσα!! Ότι να ναι!!
Τι δουλειά είχε η νύφη έχουμε χάσει τα όρια …Τιμούμε τους προγόνους μας που θυσιάστηκαν για την Ελευθερία …Έλεος σεβασμός μηδέν.