Μπαρτζώκας μετά το Ολυμπιακός – Φενέρμπαχτσε: «Κάναμε σπουδαία σεζόν, με ένα άσχημο ημίχρονο κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Ολυμπιακός νίκησε με 87-84 τη Φενέρμπαχτσε στο μικρό τελικό της Euroleague και κατέκτησε την τρίτη θέση, με τον Γιώργο Μπαρτζώκα να κάνει λόγο για μία σπουδαία σεζόν για την ομάδα του στη διοργάνωση.

Παρά τα προβλήματα τραυματισμών σε όλη τη σεζόν, ο Ολυμπιακός κατάφερε να φθάσει ξανά στο Final Four της Euroleague και ηττήθηκε μόνο από τη Ρεάλ Μαδρίτης, εξαιτίας ενός κακού άσχημου ημιχρόνου, όπου δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε και ο ίδιος ο Γιώργος Μπαρτζώκας.

«Eίμαι πραγματικά περήφανος για την ομάδα μας, για τους παίκτες μας, για τον κόσμο μας και το σύλλογο μας. Κάναμε μια πραγματικά καλή σεζόν, χάσαμε τον ημιτελικό απέναντι σε μια πάρα πολύ καλή Ρεάλ και παίξαμε πραγματικά άσχημα στο πρώτο ημίχρονο, ωστόσο όλη η σεζόν ήταν σπουδαία. Θα επιστρέψουμε και πάλι».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *