Λαμία: Στο κέντρο Υγείας λόγω… έρωτα / Ήπιε χλωρίνη για μια κοπέλα!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο Κέντρο Υγείας Μακρακώμης κατέληξε ένας 20χρονος αλλοδαπός το πρωί της Δευτέρας μετά από κατανάλωση… χλωρίνης!

Ο νεαρός ήπιε ποσότητα χλωρίνης για τα μάτια της κοπέλας που αγαπούσε η σχέση με την οποία βρισκόταν σε κρίση. Για καλή του τύχη συγγενικό του πρόσωπο αντιλήφθηκε το περιστατικό καλώντας άμεσα το ΕΚΑΒ. Ο ερωτευμένος 20χρονος από τα Λούτρα Υπάτης -σύμφωνα με τις πληροφορίες- οδηγήθηκε άμεσα στο Κέντρο Υγείας Μακρακώμης προκειμένου να του γίνει πλύση στομάχου και να εκτιμηθεί η κατάσταση.

Ρεπορτάζ: Πάνος Κατσώνης 

Ο ίδιος μάλιστα ντράπηκε να αποκαλύψει τον ακριβή λόγο που τον οδήγησε στην συγκεκριμένη πράξη τονίζοντας απλά πως “είχε προβλήματα…” ωστόσο συγγενικό πρόσωπο που τον συνόδευε αποκάλυψε πως όλα έγιναν για τα μάτια μιας γυναίκας.

Σύμφωνα με τη νεότερη εξέλιξη ο 20χρονος νεαρός μετά την διακομιδή του στο Κέντρο Υγείας Μακρακώμης μεταφέρθηκε για νοσηλεία στο Νοσοκομείο Λαμίας. Οι πληροφορίες  αναφέρουν ότι δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του ωστόσο χρειάζεται παρακολούθηση.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *