Ζημιά με τον Covid ο Παναθηναϊκός – Άλλα δύο κρούσματα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο κοροναϊός συνεχίζει να ταλαιπωρεί τον Παναθηναϊκό, με τους πράσινους να ανακοινώνουν άλλα δύο κρούσματα στην ομάδα, με το ένα να αφορά παίκτη και το δεύτερο μέλος του τεχνικού επιτελείου.

Οι πράσινοι αντιμετωπίζουν σε λίγη ώρα (20:00) το Λαύριο για τα προημιτελικά του Κυπέλλου, ενώ θυμίζουμε πως την προηγούμενη Τρίτη (21/12) είχαν ανακοινώσει πως δύο μέλη βρέθηκαν θετικά στον κοροναϊό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει ότι δύο μέλη του τεχνικού επιτελείου και του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας μας διαγνώστηκαν θετικά στoν COVID-19, έπειτα από τον τακτικό έλεγχο που διενεργήθηκε.

Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων.

πηγη-in.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *