Ζευγάρι έφερνε ναρκωτικά από τη Βουλγαρία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι άνδρες της αστυνομίας εγκλώβισαν τον 19χρονο οδηγό και την 18χρονη συνεπιβάτιδα, τους ακινητοποίησαν και τους έβαλαν χειροπέδες

Κατάλαβαν τι θα ακολουθούσε όταν είδαν τους άνδρες της Δίωξης Ναρκωτικών να τους κάνουν σήμα για έλεγχο και… πάτησαν γκάζι οι νεαροί επιβάτες ενός Ι.Χ. αυτοκινήτου, για να προλάβουν να ξεφορτωθούν τα ναρκωτικά που είχαν φέρει από τη Βουλγαρία!

Οι άνδρες της αστυνομίας που είχαν στήσει μπλόκο στην εθνική οδό Αρδανίου – Ορμενίου, καταδίωξαν το αυτοκίνητο και είδαν το ζευγάρι να πετάει από το παράθυρο τρεις συσκευασίες. Στη συνέχεια, εγκλώβισαν τον 19χρονο οδηγό και την 18χρονη συνεπιβάτιδα, τους ακινητοποίησαν και τους έβαλαν χειροπέδες.

Οι δυο συσκευασίες περιείχαν ακατέργαστη κάνναβη βάρους 174,9 γραμμάριων και η τρίτη μια άγνωστη ουσία βάρους 10,3 γραμμαρίων που εστάλη για χημική ανάλυση. Τα ναρκωτικά, που το ζευγάρι ομολόγησε ότι εισήγαγε από τη Βουλγαρία, κατασχέθηκαν μαζί με το αυτοκίνητο και δύο κινητά και οι νεαροί προσήχθησαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας με κατηγορίες για παραβάσεις του νόμου περί ναρκωτικών και απείθεια.

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *