Υποχρεωτική η χρήση μάσκας σε ανοικτούς χώρους;

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η κυβέρνηση, έχοντας θορυβηθεί από τα 97 κρούσματα σε διάστημα τεσσάρων ημερών, εξετάζει τη θέσπιση νέων μέτρων.

Σύμφωνα με το Star Channel, ένα απ’ αυτά δεν αποκλείεται να είναι η υποχρεωτική χρήση μάσκας!

Όσο αυξάνονται τα κρούσματα, θα γίνει υποχρεωτική η χρήση της μάσκας στους κλειστούς χώρους και η τήρηση αποστάσεων.

Κάτι που σημαίνει πως αν τα κρούσματα συνεχίσουν να παίρνουν την… ανηφόρα, τότε όλοι θα φορέσουν μάσκα. Ακόμη και αν βρίσκονται σε νησί!

Αν ξεφύγει η κατάσταση; Όπως αναφέρθηκε στο ρεπορτάζ του star, μπορεί να υπάρξει «καραντίνα» σε συγκεκριμένο σημείο, για παράδειγμα σε ένα ξενοδοχείο, στην περίπτωση που μολυνθεί το 50% των ενοίκων του.

Ταυτόχρονα θα γίνει σύσταση για περιορισμό της κυκλοφορίας ευπαθών ομάδων και ηλικιωμένων.

Οι έλεγχοι θα είναι αυστηροί και θα τους αναλάβει η ΕΛ.ΑΣ. και η δημοτική αστυνομία.

πηγή: sportime.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *