Ξεπέρασε τον κίνδυνο το 17 μηνών βρέφος που στραβοκατάπιε την τροφή του

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Κατόπιν της σωστής διάγνωσης από το ιατρικό επιτελείο του Νοσοκομείου και του πλάνου θεραπείας που ακολουθήθηκε, το παιδί ανταποκρίθηκε πλήρως και είναι εκτός κινδύνου
Το 17 μηνών παιδάκι από το Ηράκλειο που είχε στραβοκαταπιέι την τροφή του και εισήχθη πριν από τρεις ημέρες στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του ΠΑΓΝΗ αποσωληνώθηκε και είναι πλέον καλά στην υγεία του και εκτός κινδύνου.

Κατόπιν της σωστής διάγνωσης από το ιατρικό επιτελείο του Νοσοκομείου και του πλάνου θεραπείας που ακολουθήθηκε, το παιδί ανταποκρίθηκε πλήρως και είναι εκτός κινδύνου.

Το παιδί θα μεταφερθεί στην Παιδιατρική κλινική του ΠΑΓΝΗ, όπου θα συνεχίσει πλέον τη θεραπεία του για λίγο διάστημα μέχρι να πάρει εξιτήριο και να επιστρέψει στο σπίτι του.

Πηγή: Flashnews

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *