Ξάνθη – Ναρκωτικά: Με λεωφορεία μετέφεραν ο ένας ηρωίνη κι ο άλλος χασίς

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς που κινούνται σε όλο το νομό Ξάνθης χρησιμοποιούσαν δυο Έλληνες σε ξεχωριστές περιπτώσεις, για να μεταφέρουν τα ναρκωτικά που προόριζαν για διακίνηση. Οι βεβαιώσεις που είχαν στην κατοχή τους για κατ’ εξαίρεση μετακίνηση, δεν τους βοήθησαν να αποφύγουν τις χειροπέδες!

Μετά από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων που τους δόθηκαν σχετικά με την διακίνηση ναρκωτικών μέσω λεωφορείων, το απόγευμα της Τετάρτης οι αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών εντόπισαν τον έναν δράστη να επιβαίνει σε λεωφορείο έχοντας μαζί του πέντε συσκευασίες με ηρωίνη συνολικού βάρους 181,3 γραμμαρίων και τον συνέλαβαν.

Λίγα λεπτά αργότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν και τον δεύτερο δράστη την στιγμή που αποβιβαζόταν από ένα λεωφορείο, καθώς του έκαναν έλεγχο και βρήκαν στην κατοχή του μία συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη βάρους 207,2 γραμμαρίων. Οι ποσότητες των ναρκωτικών κατασχέθηκαν και οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης, που άσκησε διώξεις σε βάρος τους για διακίνηση ναρκωτικών.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *