Ξάνθη at the buzzer και με το… εισιτήριο στο χέρι!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Από την κόλαση στον… παράδεισο η Ξάνθη!

Οι «Ακρίτες»… φλέρταραν με τον πρόωρο αποκλεισμό, αλλά το γκολ του Κασάδο στο τρίτο λεπτό των καθυστερήσεων τους έδωσε τη νίκη (1-0) μέσα στην Κασσιόπη και πλέον η πρόκριση στη νοκ άουτ φάση του Κυπέλλου είναι στα δικά τους χέρια!

Μοιρασμένο ήταν το παιχνίδι στο πρώτο ημίχρονο, με τις δύο ομάδες να είχαν κάποιες καλές στιγμές για να πάρουν το προβάδισμα, αλλά το 0-0 να μένει μέχρι τέλος. Στο δεύτερο μέρος, πέρασε ο Κασάδο στην αναμέτρηση, με τους φιλοξενούμενους να γίνονται ακόμη πιο απειλητικοί.

Όλα έδειχναν πως το ματς θα λήξει χωρίς τέρματα, αλλά ύστερα από εκτέλεση φάουλ του τερματοφύλακα Ζίβκοβιτς από το κέντρο, ο αριστερός μπακ των Ακριτών πήρε την κεφαλιά και παράλληλα έφερε τη… λύτρωση και τη νίκη (0-1).

Η βαθμολογία:
ΟΦΗ 4 (3-0)
Ξάνθη 4 (2-0)
Κασσιόπη 1 (0-1)
Νίκη Βόλου 0 (0-4)

Η επόμενη αγωνιστική (5/12)
Κασσιόπη-ΟΦΗ
Νίκη Βόλου-Ξάνθη

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *