Βόλος – Κορονοϊός: Χαμός και λουκέτο που θα βγει την επόμενη χρονιά σε μεγάλο μπαρ της πόλης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για 60 ημέρες, δηλαδή για δύο ολόκληρους μήνες, έκλεισαν οι Αρχές ένα καφέ-μπαρ του Βόλου, λόγω μη τήρησης των μέτρων προστασίας του κορονοϊού.

Όλα συνέβησαν χθες τα ξημερώματα (18-11-2021) όταν ελεγκτές διαπίστωσαν ότι ένα καφέ-μπαρ στο οποίο μπήκαν για να κάνουν έλεγχο είχε στον εσωτερικό του χώρο, πολλούς περισσότερους πελάτες από ό,τι επιτρεπόταν. Αμέσως οι αστυνομικοί προχώρησαν στην σύλληψη ενός 20χρονου, που εμφανίσθηκε ως προσωρινά υπεύθυνος του καταστήματος το οποίο ανήκει σε έναν Βούλγαρο.

Οι αστυνομικοί κατά τον έλεγχο διαπίστωσαν ότι αντί για 18 άτομα εκείνη τη στιγμή εξυπηρετούνταν 30 πελάτες, καθ’ υπέρβαση του ποσοστού πληρότητας, λόγω της πανδημίας.

Το δίμηνο κλείσιμο του καφέ-μπαρ έγινε επειδή η επιχείρηση είναι υπότροπη σε παραβάσεις και αυτός είναι ο λόγος που αφαιρέθηκε η άδεια λειτουργίας για 60 ημέρες.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *