Βαρύ σύνθημα κατά Ηλιόπουλου: «Φύγε από δω και πήγαινε… στον Ολυμπιακό»!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Βαριά συνθήματα κατά του Μάριου Ηλιόπουλου ακούστηκαν στην OPAP Arena μετά τη νέα ήττα της ΑΕΚ από τον Ολυμπιακό!

Εξαγριωμένοι είναι η οπαδοί της ΑΕΚ μετά τη νέα ήττα της ομάδας, με τον Ολυμπιακό να φεύγει με το «διπλό» με σκορ 2-0 από την OPAP Arena. Έτσι, αρκετά πριν τη λήξη πολλοί ήταν αυτοί που αποχώρησαν από το γήπεδο, ενώ αρκετοί από αυτούς που έμειναν ξεκίνησαν να αποδοκιμάζουν τη διοίκηση της Ένωσης, λέγοντας και βαρύ σύνθημα κατά του Μάριου Ηλιόπουλου. 

Συγκεκριμένα, οι οπαδοί του Δικέφαλου άρχισαν να φωνάζουν εν χορώ «Φύγε από δω και πήγαινε μ@@@ στον Ολυμπιακό» προς τον ιδιοκτήτη της ΑΕΚ, Μάριο Ηλιόπουλο.

Ωστόσο τα πράγματα δεν σταμάτησαν εκεί. Μετά τη λήξη της αναμέτρησης, αρκετοί ήταν οι οπαδοί της Ένωσης που πήγαν έξω από τα επίσημα της OPAP Arena και συνέχισαν τις αποδοκιμασίες κατά πάντων, μην μπορώντας να αντέξουν τη νέα ήττα της ομάδας και το γεγονός πως η τελευταία της νίκη ήρθε στις 23/02 κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης (0-3).

πηγη – sdna.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *