Τζο Μπάιντεν: Νέα γκάφα από τον Αμερικανό πρόεδρο – Αποκάλεσε τον Ζελένσκι… «Βλαντιμίρ»

NEWSROOM
ΑπόNEWSROOM
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τι Βολοντίμιρ, τι Βλαντιμίρ…

Ξανά στο επίκεντρο βρέθηκε ο Τζο Μπάιντεν και όχι για κάποια βαρυσήμαντη δήλωσή του, αλλά για μια ακόμη γκάφα του.

Στις σημερινές δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, ο Αμερικανός πρόεδρος αναφέρθηκε στις επαφές που είχε με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι και στις δεσμεύσεις που αναλαμβάνει η G7 για την ασφάλεια της Ουκρανίας.

Μέχρι εδώ, όλα καλά, μέχρι που ακούγεται να αποκαλεί τον Ουκρανό πρόεδρο «Βλαντιμίρ» κάνοντας πολλούς να σκεφτούν πως στο μυαλό του είχε τον Βλαντιμίρ Πούτιν.

«Ο Βλαντιμίρ και εγώ…» είπε Μπάντεν και αφού έκανε μια μικρή παύση, αναφέροντας πως «δεν θα πρέπει να παρουσιάζω τέτοια εξοικείωση», συνέχισε σε πιο επίσημο ύφος: «Ο κύριος Ζελένσκι και εγώ μιλήσαμε για το είδος των εγγυήσεων που θα μπορούσαμε να παρέχουμε… Σήμερα, οι μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις που αναλαμβάνουμε στηρίζονται στην ιδέα ότι θα παράσχουμε ασφάλεια στην Ουκρανία».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add LamiaNow.gr on Google

Δείτε το σχετικό βίντεο:

in.gr

Share This Article
ΑπόNEWSROOM
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *