Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στον οδικό άξονα Προυσός – Τόρνος, στην Ευρυτανία.

Ι.Χ. αυτοκίνητο, κάτω από συνθήκες που παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστες, εξετράπη της πορείας του και κατέπεσε σε απόκρημνο σημείο, πέφτοντας σε γκρεμό βάθους περίπου 300 μέτρων και καταλήγοντας λίγα μέτρα πάνω από την κοίτη του ποταμού, πλησίον της Ιεράς Μονής Προυσού.

Άμεσα σήμανε συναγερμός στις αρχές και στήθηκε μεγάλη επιχείρηση διάσωσης, με τη συμμετοχή ισχυρών δυνάμεων της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας και του ΕΚΑΒ. Οι συνθήκες της επιχείρησης ήταν εξαιρετικά δύσκολες, λόγω του ιδιαίτερα απόκρημνου και δυσπρόσιτου σημείου όπου κατέληξε το όχημα.

Ο οδηγός ένας 59χρονος από την περιοχή του Τορνου, ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τους διασώστες και παραδόθηκε στο ΕΚΑΒ. Δυστυχώς, λίγο αργότερα διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, στο όχημα επέβαινε μόνο ο οδηγός, χωρίς ωστόσο να έχει υπάρξει ακόμη επίσημη ανακοίνωση για την ταυτότητά του.

Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές.

































Κρίμα κ πριν δύο χρόνια ένας νέος άνθρωπος σκοτώθηκε με μηχανή εκεί στην περιοχή του Προυσού
😭😭😭
Τέτοιους δρόμους περνάνε περνάμε οι εκπαιδευτικοί κάθε μέρα…για να πάνε στα σχολεία …και αν χιονίζει ρίχνουν λίγο αλάτι και είμαστε οκ..περάστε….συλλυπητήρια…
Η κυρία κοντοχωριανη σας δηλωσε: το τζαμπα τελείωσε..
η κυρία δεν έχει ιδέα τι της γίνεται. ..τώρα εξηγούνται οι δηλώσεις της είναι κοντοχωριανη…
Από τους χειρότερους δρόμους που έχω πάει με την καμία δεν ξαναπλησιαζω
Γυμνός και ακέφαλος;;;;
Criminal minds
τόσα χρόνια ο μπακογιανης τι έκανε η Ντόρα είναι χαροκαμενη από τον μπακογιανη τι λέει γιατί δεν έφτιαξε ένα δρόμο
Μακράν η χειρότερη διαδρομή
αυτόν τον δρόμο τον έφτιαξε η ΜΟΜΑ έπρεπε να δεις τον παληό πως ήταν έσκαψαν ολατα βράχια αν ήταν εργολάβος ακόμα θα εφτιαχνε
Πολύ σπάνια συμβαίνουν περιστατικά σ αυτό το δρόμο
Κι ενώ είναι πολύ επικίνδυνος και έχει πολύ κίνηση
Κρίμα για τον άνθρωπο