Τουρκία: Έφτασαν τους 10 οι νεκροί από τη φωτιά στο νοσοκομείο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δέκα είναι οι νεκροί από την πυρκαγιά που ξέσπασε σε νοσοκομείο στο Γκαζιάντεπ, στη νοτιοανατολική Τουρκία, τα ξημερώματα του Σαββάτου.

Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στις 04:45 τοπική ώρα χθες ξημερώματα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για τους ασθενείς με νέο κορονοϊό του πανεπιστημιακού νοσοκομείου SANKO, έπειτα από την έκρηξη ενός σωλήνα οξυγόνου.

Όλα τα θύματα, ηλικιών από 56 έως 85 ετών, ήταν ασθενείς που νοσηλεύονταν με Covid-19. Οι υπόλοιποι ασθενείς της ΜΕΘ, όπου ξέσπασε η φωτιά, διακομίστηκαν σε άλλα νοσοκομεία της περιοχής.

«Εκφράζουμε τη βαθιά λύπη μας για αυτό το τραγικό γεγονός», είπε ο Φαχρετίν Κότζα, ο οποίος μετέβη στο νοσοκομείο, μαζί με τον υπουργό Δικαιοσύνης Αμπντουλχαμίτ Γκιουλ.

Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων.

Newsit.gr/ Φωτογραφία Twitter @isigmeclisi

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *