Τον σταμάτησε η αστυνομία επειδή έτρεχε με 185 χλμ/ώρα και είπε πως βιαζόταν να πάει τουαλέτα (pic)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένας οδηγός στο Νότιο Γιορκσάιρ πιάστηκε να τρέχει με ταχύτητα 115 μίλια/ώρα (185 χιλιόμετρα) σε αυτοκινητόδρομο.

Ωστόσο όπως είπε βιαζόταν για τουαλέτα, δηλώνοντας «απελπισμένος».

Οι αξιωματικοί δήλωσαν ότι είχαν ακολουθήσει τον οδηγό το περασμένο Σαββατοκύριακο καθώς έτρεχε κατά μήκος του δρόμου M18, με 35 μίλι /ώρα πάνω από το εθνικό όριο ταχύτητας.

Τελικά τον σταμάτησαν και τον ρώτησαν για ποιο λόγο έτρεχε, αναφέρει το LADbible.

Ο άντρας είπε στους αστυνομικούς ότι ήταν «απελπισμένος για την τουαλέτα», έχοντας οδηγήσει από το Λονδίνο.

Όμως η δικαιολογία του δεν τους φάνηκε και πολύ πειστική, αφού όπως είπαν ήταν αρκετά  «άνετος» και όπως καθόταν αλλά και στην συνομιλία του μαζί τους, αφού ως γνωστόν κάποιος που… επείγεται για τουαλέτα δεν έχει καμία άνεση.

Συγκεκριμένα οι αστυνομικοί είπαν πως: «Παρά την απελπισία του, φαινόταν αρκετά ικανός και άνετος να καθίσει μαζί μας για δέκα λεπτά».

πηγή: gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *