Το μουσικό «ευχαριστώ» της ΕΡΤ στους γιατρούς και τους νοσηλευτές

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μία -κατά κυριολεξία- μοναδική συναυλία, έδωσαν χθες το απόγευμα (20 Απριλίου) τα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ. Λαμβάνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας, οκτώ μουσικοί από την Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ βρέθηκαν στο Νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” και έδωσαν μια μικρή συναυλία με έργα Χατζιδάκι και Θεοδωράκη.

Η πρωτοβουλία αυτή ήταν ένα ελάχιστο «ευχαριστώ» της δημόσιας τηλεόρασης στους χιλιάδες γιατρούς και τους νοσηλευτές μας που δίνουν ακούραστα τη γενναία μάχη εναντίον του ιού, αλλά και μια νότα αισιοδοξίας για τους συμπολίτες μας που νοσηλεύονται στο συγκεκριμένο νοσοκομείο αναφοράς και κάποιοι απ’ αυτούς αντιμετωπίζουν τη μεγάλη δοκιμασία του Covid 19.

ert 0

Τους οκτώ μουσικούς της ΕΡΤ διηύθυνε ο Γιώργος Αραβίδης και στο σχήμα συμμετείχαν οι: Στάθης Λασκαρίδης, Βασίλης Δήμος, Γεώργιος Κωνσταντινίδης, Ναυσικά Δέββε, Αναστάσιος Γρηγορόπουλος, Λεωνίδας Γρηγορόπουλος, Αριάδνη Πόλκα και Αριστείδης Σκληρός.

Στη συναυλία, που μεταδόθηκε ζωντανά από την ΕΡΤ1 και το WebTV της ΕΡΤ, ακούστηκαν αγαπημένες μουσικές των δύο μεγάλων συνθετών μας που έγιναν γνωστές από τον ελληνικό κινηματογράφο, μεταξύ των οποίων τα: «Μην τον ρωτάς τον ουρανό», «Έλα πάρε μου τη λύπη», «Επτά τραγούδια θα σου πω» του Μάνου Χατζιδάκι, «Απρίλης», «Του μικρού βοριά», «Βάρκα στον γιαλό» του Μίκη Θεοδωράκη κ.ά.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *