Το ευχαριστώ της διοίκησης του Γ.Ν Λαμίας στον Θ. Καραϊσκο και το Δ.Σ για την κλίνη ΜΕΘ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες τόσο στον αξιότιμο Δήμαρχο Λαμιέων κο Θύμιο Καραίσκο όσο και στο Δημοτικό Συμβούλιο, για την ευγενική και εξόχως ανθρωπιστική προσφορά της δωρεάς μίας (1) κλίνης Μονάδας Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) και του συνοδού εξοπλισμού της, για το Νοσοκομείο μας, απολύτως απαραίτητη για την αντιμετώπιση της Πανδημίας του COVID – 19.

Η συμβολή σας, στην κατεύθυνση της εξασφάλισης απαραίτητου εξοπλισμού και συσκευών που θα απαιτηθούν για την θεραπεία των συνδημοτών μας που νοσούν ή πρόκειται να νοσήσουν  από τον ιό, προάγει την προστασία της δημόσιας υγείας και ζωής των κατοίκων του Δήμου μας – και όχι μόνον.

Σας ευχαριστούμε θερμά που  συνδράμετε  στην προσπάθεια μας αυτή και στην ενίσχυση των υπαρχουσών δομών, πάντα επ’ αγαθώ του κοινωνικού συνόλου.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΓΝ ΛΑΜΙΑΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ  Ι. ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *