Τι απαντά ο Ν. Παπαδόπουλος για τον προπηλακισμό από αγρότες

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Είχαμε μία αψιμαχία, μέσα σε έναν αγώνα, όπου κάποιοι πιστεύουν ότι είσαι υπεύθυνος γι αυτή την κατάσταση, κάτι που βεβαίως δεν ευσταθεί, είχαμε μία λογομαχία, υπάρχει μία αντίθεση ορισμένων συναδέλφων, οι οποίοι χθες πήγαν να την εκφράσουν, όχι με τρόπο, που θα μπορούσε να πει κανείς δημοκρατικό» δήλωσε στο «Πρακτορείο 104,9 fm» ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παπαδόπουλος, σχετικά με τις αποδοκιμασίες, τις οποίες δέχθηκε από ομάδα αγροτών κατά την παρουσία του σε μπλόκο στη Νίκαια.

«Υπάρχουν πάντοτε λύσεις, που με τον διάλογο μπορείς να βρεις. Όταν υπάρχει ένα προσχέδιο νόμου, το οποίο θα κατατεθεί και θα συζητηθεί και συζητιέται ήδη με τους θεσμούς, δε μπορεί να λυθεί και με την κοινωνία και τους αγρότες; Βεβαίως και μπορεί και κατά τη γνώμη μου υπάρχουν και πολλά σενάρια και αρκετές λύσεις, που μπορεί η κυβέρνηση να δεχθεί ή να δεχθούν και οι αγρότες, αλλά βεβαίως αυτό, που δε μπορεί να γίνει, είναι να μην υπάρχει ένα νομοσχέδιο για την ασφάλιση των αγροτών» είπε ο κ. Παπαδόπουλος μιλώντας στην εκπομπή «Καθημερινά».

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επισήμανε ότι υπάρχει άνιση κατανομή του βάρους στους αγρότες, καθώς «ο μικρός αγρότης προσπαθεί να ζήσει την οικογένειά του και υπάρχουν και άλλοι αγρότες και μεγαλοαγρότες, οι οποίοι βγάζουν λεφτά και είναι μεγάλοι πολύ».

Πηγή: newsbeast.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *