Θύμα κλοπής ο Ολυμπιονίκης του πόλο Στέλιος Αργυρόπουλος: Του έκλεψαν τα πάντα εκτός από το μετάλλιο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θύμα κλοπής έπεσε ο αργυρός Ολυμπιονίκης της Εθνικής ομάδας πόλο των ανδρών Στέλιος Αργυρόπουλος, πριν καλά καλά συμπληρώσει πέντε ώρες στην Ελλάδα, μετά την άφιξή του από το Τόκιο.

Μετά το αεροδρόμιο ο 25χρονος πολίστας συνάντησε δικούς του ανθρώπους, φίλους του, στη Μαρίνα Ζέας. Είχε όλα τα πράγματά του στο αυτοκίνητό του, όλα τα αναμνηστικά από το Τόκιο συν τα δώρα των διοργανωτών, όπως το κινητό που πήραν οι αθλητές από τους Ιάπωνες. Κάποιος παραβίασε το αυτοκίνητό του και του πήρε τα πάντα. Για καλή του τύχη είχε μαζί του το αργυρό μετάλλιο που κατέκτησε με την Εθνική ομάδα.

Ο υδατοσφαιριστής της Εθνικής -που συμπεριλήφθηκε στην κορυφαία επτάδα των Ολυμπιακών Αγώνων- κατέθεσε στην Ασφάλεια Πειραιά με την ελπίδα να μπορέσει η Αστυνομία να βρει τα πράγματά του.

Sport24.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *