Στις έρευνες συμμετέχουν τα Λιμεναρχεία Ερέτριας και Χαλκίδας, ενώ την εποπτεία έχει κλιμάκιο από το Αρχηγείο του Λ.Σ. στην Αθήνα, καθώς πρόκειται για μία ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση διερεύνησης.

Πρέπει, πάντως, να σημειώσουμε ότι οι αρμόδιοι αξιωματικοί δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην κατάθεση του –κατά δήλωση του – αυτόπτη μάρτυρα, έχουν όμως και κάποια ερωτηματικά.

Γι’ αυτό και το απόγευμα της Τετάρτης κλήθηκε για να δώσει συμπληρωματική κατάθεση στις Αρχές.

Το πρώτο ερωτηματικό προκύπτει από το γεγονός ότι η περιγραφή που φέρεται να έχει δώσει για το αλιευτικό σκάφος δεν ταιριάζει με κανένα απ’ όσα κινούνταν στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή την ημέρα και τις ώρες του δυστυχήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κ.Α. έχει μιλήσει για ένα τρεχαντήρι μήκους περίπου 8 μέτρων, λευκού χρώματος και χωρίς τέντα, το οποίο ήταν έτοιμο να ρίξει δίχτυα σε απόσταση περίπου 400-500 μέτρων από την ακτή.

Τι προβληματίζει το Λιμενικό

Εκεί ακριβώς γεννάται και το δεύτερο ερώτημα, καθώς ο – κατά δήλωση του – αυτόπτης μάρτυρας έχει καταθέσει ότι άκουσε συγκεκριμένο διάλογο ανάμεσα στον καπετάνιο του αλιευτικού και του Σήφη Βαλυράκη, κάτι όχι ιδιαίτερα εύκολο αν συνυπολογίσει κανείς την απόσταση και τον θόρυβο από τη θάλασσα και τις μηχανές των σκαφών.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, πρόκειται για μία εν εξελίξει προανακριτική διαδικασία που δεν θα ολοκληρωθεί άμεσα.

Είναι πολύ πιθανό οι αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος που χειρίζονται την υπόθεση να χρειαστούν ακόμη και 15 ημέρες, για να εξαντληθεί κάθε πιθανό ενδεχόμενο!