Θρίλερ με τον θάνατο 44χρονης στην Χαλάστρα 14 ώρες μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Προβληματισμό έχει προκαλέσει ο θάνατος μιας γυναίκας 44 ετών από την Χαλάστρα της Θεσσαλονίκης.

Η 44χρονη Μάρθα, πέθανε 14 ώρες μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca. Η μητέρα δύο ανήλικων παιδιών εμβολιάστηκε την Δευτέρα 3-4-2021 στις 12:40 το μεσημέρι.

Ο σύζυγός της είπε ότι μέχρι το απόγευμα όλα ήταν καλά αλλά το βράδυ η γυναίκα ανέβασε δέκατα και πήρε ένα ντεπόν. Γύρω στις 3:30-4:00 επήλθε το μοιραίο και κάλεσε άμεσα το ΕΚΑΒ. Όπως είπε ακόμα η σύζυγός του δεν είχε ποτέ κανένα πρόβλημα και ήταν υγιέστατη και θεωρεί βέβαιο ότι ο θάνατός της οφείλεται αποκλειστικά στο εμβόλιο της AstraZeneca.

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, η Μάρθα φαίνεται να είχε περάσει ένα μικρό έμφραγμα, αλλά το ακριβή αίτια του θανάτου θα ανακοινωθούν όταν θα γίνει μία πιο λεπτομερής εξέταση παρουσία και ενός ιατροδικαστή της οικογενείας.

πηγή: Alphafreepress

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *