Θλίψη στο χώρο του μπάσκετ: Πέθανε 22χρονος αθλητής μετά από μάχη με τον καρκίνο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο νεαρός αθλητής του Σεντ Τσαρλς είχε διαγνωστεί με καρκίνο στο στομάχι τον Απρίλιο του 2021, αλλά το πολέμησε

Την τελευταία του πνοή σε ηλικί 22 ετών άφησε ο Τζάστιν Χάρντι, έπειτα από μάχη με τον καρκίνο, βυθίζοντας στη θλίψη τον κόσμο του μπάσκετ.

Ο 22χρονος παίκτης του κολεγιακού μπάσκετ με την ομάδα του Σεντ Τσαρλς είχε διαγνωστεί με καρκίνο στο στομάχι πέρυσι τον Απρίλιο, αλλά δεν το έβαλε κάτω και συνέχισε τη ζωή του παρά τις δυσκολίες.

Κατάφερε έτσι να πάρει το πτυχίο του στο πανεπιστήμιο εν μέσω χημειοθεραπειών, ενώ επέστρεψε και στο παρκέ, παρότι είχε χάσει πάνω από 22 κιλά. «Αποφάσισα να συνεχίσω να ζω τη ζωή μου, ανεξάρτητα από αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Αν αυτό δεν είναι νίκη απέναντι στον καρκίνο, δεν ξέρω τι είναι» είχε δηλώσει ο ίδιος ο Χάρντι.

Δεν τα κατάφερε όμως τελικά και μετά από μερικούς μήνες έφυγε από τη ζωή, με την οικογένειά του να ανακοινώνει τη δυσάρεστη είδηση.

in.gr
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *