Θήβα: Λήξη συναγερμού για τους υγειονομικούς – Αρνητική τελικά η ασθενής στον κορωνοϊό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Λήξη συναγερμού για τους 12 υγειονομικούς που εργάζονται στο Νοσοκομείο Θηβών και ανακοινώθηκε εχθές ότι θα μπουν σε καραντίνα επειδή ήρθαν σε επαφή με ασθενή που είχε βγει θετική με rapid test στον κορωνοϊό.

Εκ νέου ενημέρωση από τον κ. Χροναίο, διοικητή του Νοσοκομείο Θήβας, αναφέρει ότι το δείγμα της γυναίκας που είχε αρχικά βγει θετική ελέγχθηκε σήμερα ξανά με PCR (τεστ αυξημένης ευαισθησίας) και είναι τελικά αρνητικό. Συνεπώς βάσει οδηγιών του ΕΟΔΥ δεν τίθεται κανένας εργαζόμενος του Νοσοκομείου Θήβας σε καραντίνα.

Υπενθυμίζεται ότι χθεσινή ανακοίνωση ανέφερε ότι αποφασίστηκε να τεθούν σε καραντίνα 6 γιατροί, 4 νοσηλευτές και 2 τραυματιοφορείς από το νοσοκομείο, oi οποίοι όμως τελικά θα επιστρέψουν στα καθήκοντά τους.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *