Θετικοί στον κορωνοϊό αστυνομικοί στο Αγρίνιο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Από τον ιό του κορωνοϊού προσβλήθηκαν αστυνομικοί στο Αγρίνιο με συνέπεια το Αστυνομικό Τμήμα να κλείσει.

Θετικοί στον κορωνοϊό βρέθηκαν αστυνομικοί στο Αγρίνιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο αριθμός αυτών έχει φτάσει στους 6, ενώ με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΛ.ΑΣ. το Αστυνομικό Τμήμα από την Παρασκευή (16/10) θα είναι κλειστό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Η Διεύθυνση Αστυνομίας Ακαρνανίας ενημερώνει τους πολίτες ότι, για λόγους πρόληψης της Δημόσιας Υγείας, από σήμερα 15-10-2020 μέχρι και την Παρασκευή 23-10-2020, στο Αστυνομικό Μέγαρο Αγρινίου, η εξυπηρέτηση των πολιτών θα πραγματοποιείται μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης στα παρακάτω τηλέφωνα, ενώ μπορείτε να υποβάλλετε τυχόν αλληλογραφία και στα σχετικά email, σύμφωνα με τον επισυναπτόμενο πίνακα.

Η εξυπηρέτηση πολιτών με φυσική παρουσία θα πραγματοποιείται μόνο σε εξαιρετικές και επείγουσες περιπτώσεις, αφού έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την αρμόδια Υπηρεσία και τηρουμένων όλων των μέτρων για την πρόληψη και αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού».

πηγή: SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *