Θεσσαλονίκη: Εντείνονται τα μέτρα για τον κορονοϊό στον κεντρικό δήμο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Εντείνονται τα μέτρα για την αποτροπή της διασποράς του κορονοϊού στις υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης, μετά την κατάταξη της πόλης στο επίπεδο 3. Το πρωί έγινε σύσκεψη παρουσία του δημάρχου, Κωνσταντίνου Ζέρβα, ώστε να παρουσιαστούν αναλυτικά στους διευθυντές και στους προϊσταμένους των υπηρεσιών τα μέτρα και τα πρωτόκολλα που πρέπει να τηρούνται με αυστηρότητα.

«Η υγεία των δημοτικών υπαλλήλων και των πολιτών είναι το πρώτιστο μέλημά μας», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Ζέρβας, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, στην οποία συμμετείχαν ο γενικός γραμματέας, Ευθύμης Φωτόπουλος και ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Χάρης Αηδονόπουλος, που ορίστηκε συντονιστής διαχείρισης covid-19 στον δήμο Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό του κορονοϊού, το κοινό εξυπηρετείται με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. Κατά την είσοδο στο δημαρχείο γίνεται θερμομέτρηση και καταγράφονται τα στοιχεία όσων επισκέπτονται τις δημοτικές υπηρεσίες. Η μάσκα είναι υποχρεωτική από υπαλλήλους και κοινό, τηρούνται οι αποστάσεις, διενεργούνται απολυμάνσεις, ενώ η εφαρμογή της τηλεργασίας επεκτάθηκε από το 20% στο 40% του προσωπικού.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *