Θεσσαλονίκη: Είχε δέσει στο μπαλκόνι της τρεις γάτες με σχοινί – Συνελήφθη από την ΕΛΑΣ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε βάρος της 49χρονης βεβαιώθηκαν τα προβλεπόμενα πρόστιμα συνολικού ύψους 17.600 ευρώ

Στη σύλληψη μιας γυναίκας, η οποία εμπλέκεται σε υπόθεση κακοποίησης ζώων, προχώρησαν οι αστυνομικοί του Α.Τ. Παύλου Μελά, το μεσημέρι της Κυριακής.

Συγκεκριμένα, η 49χρονη ημεδαπή εντοπίστηκε να έχει στο μπαλκόνι του σπιτιού της στην Ευκαρπία, τρεις γάτες δεμένες με σχοινί.

Στην 49χρονη βεβαιώθηκαν τα προβλεπόμενα πρόστιμα συνολικού ύψους 17.600 ευρώ και θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Αυτοί οι άνθρωποι που κάνουν κακοποίηση ζώων άνετα θα το κάνανε και σε ανθρώπους οπότε δεν θέλουνε καμία λύπηση εύχομαι η δικαιοσύνη κάποια στιγμή να επιληφθεί του θέματος αυτού και να δράση σωστά όπως θα έπρεπε. Έλεος πια καμία ανθρωπιά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *