Θεσσαλονίκη: Ανήλικος σε αμόκ πετάει αντικείμενα από μπαλκόνι στην Βασιλίσσης Όλγας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια περίεργη υπόθεση εκτυλίσσεται στη Θεσσαλονίκη σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της πόλης με έναν ανήλικο να έχει βγει σε μπαλκόνι και να είναι σε κατάσταση αμόκ.

Όπως θα δείτε και στα βίντεο, ο ανήλικος στον τελευταίο όροφο της Βασιλίσσης Όλγας είναι εκτός εαυτού, βρίζει και πετάει αντικείμενα στους περαστικούς όπως πιάτα, κουβάδες, σκούπες, παιχνίδια, πέτρες ακόμα και ηλεκτρική σκούπα. 

Στο σημείο έχει σπεύσει η αστυνομία και σύμφωνα με πληροφορίες αστυνομικοί και περίοικοι πήδηξαν στο μπαλκόνι από διπλανό διαμέρισμα για να μπουν στο σπίτι. Αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί είναι αν το παιδί είναι μόνο του στο σπίτι.

Ο δρόμος έχει γεμίσει αντικείμενα και μάλιστα δεν έχει αποκλειστεί με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν περαστικοί. 

image 139

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *