Θεσσαλονίκη: 13χρονος καταγγέλλει ότι δέχθηκε επίθεση με σιδερογροθιά

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επίθεση από τρία άτομα κατήγγειλε ότι δέχθηκε 13χρονος μαθητής του 1ου Γυμνασίου Ευκαρπίας στη Θεσσαλονίκη, χθες το πρωί, στο προαύλιο του σχολείου, κατά τη διάρκεια διαλείμματος.

Η μητέρα του μαθητή υπέβαλε μήνυση για σωματικές βλάβες στο Αστυνομικό Τμήμα Παύλου Μελά και στο πλαίσιο της έρευνας συνελήφθη ένας 14χρονος για πρόκληση απλών σωματικών βλαβών καθώς και οι γονείς του για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου. Σύμφωνα με την αστυνομία, τόσο ο 14χρονος όσο και οι γονείς του αφέθηκαν ελεύθεροι με προφορική εντολή του εισαγγελέα ενώ θα οριστεί ρητή δικάσιμος.

Η μητέρα του 13χρονου Κατερίνα Πασιάτα ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως σκοπεύει να κινηθεί νομικά και κατά των άλλων δύο δραστών της επίθεσης στον γιο της καθώς, όπως τόνισε, “δεν φτάνει απλώς να καταγγέλλουμε” τέτοιου είδους περιστατικά. Όπως υποστήριξε η ίδια, ο γιος της δέχθηκε επίθεση από τρία άτομα, το ένα εκ των οποίων “φορούσε ένα γάντι που εσωτερικά είχε σίδερο”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *