Τετράωρη στάση εργασίας των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ την Τρίτη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Διαμαρτύρονται για την μη καταβολή δεδουλευμένων για νυχτερινά-αργίες – Το σωματείο τους καλεί σε συγκέντρωση έξω από το υπ. Υγείας

Τετράωρη στάση εργασίας από τις 9.00 το πρωί έως τις 13:00 και πορεία στο υπουργείο Υγείας, θα πραγματοποιήσουν την Τρίτη οι εργαζόμενοι στο Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), διαμαρτυρόμενοι για την μη καταβολή δεδουλευμένων.

Ειδικότερα, το Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ Αθηνών, σημειώνει ότι οφείλονται αμοιβές για νυχτερινά-αργίες για τις εξής περιόδους: 

δεκαήμερο Δεκεμβρίου 2014, 
Δεκέμβριος 2015, 
Ιανουάριος 2016, 
Φεβρουάριος 2016, 
καθώς και εκτός έδρας για όλο το έτος 2015.

«Επειδή έως τώρα κάθε προσπάθεια του Σωματείου για συνάντηση με τη διοίκηση, ώστε να επιλυθούν οι οικονομικές εκκρεμότητες έχει αποβεί άκαρπη, καλούμε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας να δώσει άμεσα λύση», αναφέρει στην ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαζομένων.

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *